به وبسایت آسان پرداخت خوش آمدید
  • //}
Filters
جستجو
کارتخوان کالابرگ مدارک مورد نیاز و اطلاعات

کارتخوان کالابرگ مدارک مورد نیاز و اطلاعات

کارتخوان کالابرگ یکی از جدیدترین موضوعات مربوط به کالابرگ الکترونیکی است که با توجه به رکود و تورم، چیزی تحت عنوان کارتخوان کالابرگ ارائه شده . به طور کلی کالابرگ الکترونیکی یا همان کوپن برای حمایت اقشار کم درآمد و تامین کالاهای اساسی این افراد مثل ( مرغ، شیر، ماست، برنج و…) است.

در این مطلب سعی داریم به آموزش کارتخوان کالابرگ، ثبت نام کالابرگ الکترونیکی اصناف، نحوه اتصال کارتخوان به کالابرگ الکترونیکی و همچنین نحوه استفاده از کارتخوان کالابرگ الکترونیکی بپردازیم. اگر به دنبال درخواست کارتخوان کالابرگ هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

آسان پرداخت شهر ارائه دهنده انواع کارتخوان سیار و ثابت در سراسر کشور است. شما می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

نحوه دریافت کالابرگ الکترونیکی؛ چگونه کارتخوان کالابرگ بگیریم؟

اگر شما اینکه چگونه کارتخوان کالابرگ بگیرید ذهن شما را درگیر کرده است باید بگوییم در ابتدا مدارک زیر را آماده کنید و سپس برای ثبت نام کارتخوان کالابرگ اقدام کنید:

  • مدارک هویتی ( عکس شناسنامه و کارت ملی)
  • کدمالیاتی
  • جواز کسب
  • شماره تلفن همراه که حتما باید به نام صاحب کدملی باشد.

بعد از آماده کردن مدارک ذکر شده می توانید به یکی از شرکت پرداخت هایی که طرح کارتخوان کالابرگ الکترونیک ارائه می کنند مراجعه کنید.

در حال حاضر شرکت هایی که طرح کالابرگ الکترونیکی را ارائه می دهند شرکت آسان پرداخت و پرداخت الکترونیک سپهر است. شما می توانید برای درخواست کارتخوان مخصوص کالابرگ مدارک خود را برای این شرکتها ارسال کنید.

ثبت نام طرح کالابرگ الکترونیکی شرکت آسان پرداخت

ثبت نام طرح کالابرگ الکترونیکی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر

همچنین شما میتوانید با نصب نرم افزار شما اقدام به ثب نام برای اتصال کارتخوان خود به کالابرگ الکترونیک نمایید .همچنین میتوانید با تماس با یکی از شماره های شرکت آسان پرداخت شهر از همکاران ما مشاوره بگیرید .

دانلود اپلیکیشن شما

اپلیکیشن شما که مختصر شده ی (شبکه ملی اعتبار) است، یک بستر مدیریت اعتبارهای حمایتی دولت است.

انصراف از نظر